Praktijkseminar Groot Denken

Posted by in Homepage, Seminars & workshops, Talentontwikkeling

BAaV1xDCcAAVAAo

Groot denken in merkbeleid & klantgerichtheid, duurzaamheid en talentontwikkeling. In dit praktijkseminar werken de deelnemers aan vindingrijke oplossingen voor een concrete vraag.

Bijvoorbeeld: Nieuwe proposities introduceren voor producten en diensten. Nieuwe klanten aantrekken. Ziekteverzuim terugbrengen. Klant en werknemerstevredenheid vergroten. Leiderschap, betrokkenheid en bevlogenheid vergroten binnen je organisatie of team.

Praktijkseminar Groot Denken voor professionals in Human Resources, Marketing en Marketingcomunicatie, CSR en Duurzaamheid, organisatiestrategie en projectmanagement. In company sessies van 1,5 tot 3 uur. Van 12 deelnemers tot grotere groepen.

Voor veel professionals is adviseren hun 2e beroep al zijn ze zich dat niet altijd bewust. Hoe manage je het interne clientsysteem? Hoe netwerk je voorstellen succesvol door complexe organisaties? Hoe creeër je draagvlak bij besluitvormers en medewerkers?
Het marketing en communicatievak verandert in hoog tempo. Wat betekent dit voor positionering van merken? Is maatschappelijk ondernemen ‘windowdressing’ of de bron van merkstrategie? Hoe organiseren we de verbinding tussen online- en offline media en winkelomgevingen? Voor professionals op NIMA-B en -C niveau een uitdagend seminar om samen met collega’s de geest te scherpen en stil te staan bij hoe je draagvlak creeërt in de organisatie, heldere keuzes maakt en meesurft op de juiste trends.
De omgeving als ecoysteem voor de organisatie. Hoe zorgen organisaties voor groei en hoe laten zij hun omgeving groeien? In dit seminar ontwikkelen de deelnemers maatschappelijke proposities op basis van de 5 principes voor Groot Denken en het effectief inzetten van kapitaalbronnen (financieel, creatief, menselijk, sociaal en spiritueel kapitaal).
In dit seminar over persoonlijke groei passen we de 5 principes van groot denken toe op het tot bloei brengen van ieders talenten om te leven en werken vanuit open geest, verbeeldingskracht en vindingrijkheid. Ook onderzoeken we welke interventies nodig zijn om de organisatie te laten groeien van reactieve naar pro-actieve en interactieve organisatie.

 

Elke sessie is inclusief voorbespreking over specifieke thema’s en nabespreking met client over implementatie van inzichten en de reader ‘bij-de-handboek voor Doorbraakdenkers’, toegespitst op het thema.

Neem contact op voor informatie en reservering

[contact_form]

 

 

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *